sobota 2. ledna 2016

Chinese Vogue



V listopadu jsme s Mužem navštívili Vietnam a během čekání na let jsem se v Pekingu dostala k čínskému vydání Vogue. Moc jsem si nepočetla, ale samozřejmě mě zaujala část Home. Neodolala jsem a některé pasáže jsem si pro inspiraci vyfotila. 



Tento boho ženský styl je úžasný. Moc se mi líbí tapeta a lustr - malinko mi připomíná ten u babičky :-) 




Je fascinující, jak i francouzsky laděné doplňky jsou pořád trochu "čínské". 




Takto se podle Číňanů žije ve Francii.





Opět vzory, květiny a barvy. Mít chatičku s verandou, přesně takto bych si to tam zařídila. 





Na závěr středomořská hacienda. Posezení na balkoně a u bazénu je úžasné. Docela se mi z těchto obrázků zastesklo po létě. Čeká nás ještě spousta zimních týdnů, než se dočkáme tepla. Ať nám to všem pěkně utíká! 

Alex

Žádné komentáře:

Okomentovat