čtvrtek 14. ledna 2016

Storage with a hidden joke



Už jsem se zmiňovala, že mám ráda jednoduché funkční věci a nerada vystavuji zbytečné dekorace jen tak na okrasu. Nicméně i tak si sem tam něco ráda vyzdobím. Když jsme si tedy roztřídili dokumenty do šanonů a krabic (ano, podle knihy zázračný úklid :-) ), chtěla jsem zachovat bílou barvu a přesto je nějak vyzdobit. Přišly tedy na řadu samolepky, které jsem ukořistila v Ikea.




Samolepky uvidí jen ten, kdo šanony opravdu používá a vytáhne je z police. Jdete si pro papíry a tadáá, překvapení! Když jsem vše polepovala, přišel Muž z práce a poznamenal "A je ti jasné, že ty nálepky nepůjdou vidět??" Odvětila jsem, že samozřejmě ano, a že v tom je právě ten VTIP. Jde o možná zbytečnou, ale roztomilou věc, a mě se moc líbí.








Jak dokumenty skladujete vy? V barevných šanonech nebo také upřednostňujete jednu barvu?
Mějte se krásně!
Alex



Žádné komentáře:

Okomentovat