úterý 9. února 2016

DIY renovation

 
 
O změně barových skříněk v mojí garsonce jsem přemýšlela už delší dobu. Mít totiž ve fialovo růžovém pokoji modré skříňky se mi příliš nelíbilo. Koupila jsem je i s židlemi z druhé ruky za dobrou cenu a tak se mi jich nechtělo zbavovat. Rozhodla jsem se tedy pro změnu tím nejjednodušším způsobem - koupila jsem černou matnou folii a modrá dvířka jsem přelepila.
 
 
 
 
I když se mi ne vždy povedlo přesné nalepení a zblízka to není dokonalé, změna se mi moc líbí. S folií se pracovalo překvapivě dobře, vzduchové bubliny se daly snadno vyhladit. Postup byl jednoduchý, odšroubovala jsem úchytky, povrch očistila, nalepila folie a úchytky zase přišroubovala. Bylo to rychlé a s efektním výsledkem. Taková činnost přímo pohladí po duši.
 
 
 
 
Již brzy se vypravím do obchodu pro nové barové židle. Samozřejmě se poté podělím o fotky celého barového koutku. Můžete se těšit!
 
Alex

Žádné komentáře:

Okomentovat