úterý 16. února 2016

Exhibition Technology in Household



V neděli jsme s Mužem vyrazili do Národního Technického muzea. Byla skvělá náhoda, že zrovna bylo snížené vstupné jen na 50 Kč, ani jsme o tom dopředu nevěděli. Pořádně jsme se v muzeu vyřádili, dlouho jsem tam už nebyla a expozice byly skvělé. Kdo jste toto muzeum v Praze ještě nenavštívili, určitě si udělejte čas a vyrazte, vřele jej doporučuji. Na 7 podlažích můžete navštívit nejrůznější tematické výstavy, zvlášť dopravní část je vyhlášená.




Kde jsem se opravdu pobavila byla expozice Technika v domácnosti. Dokonce jsem zde "na černo" fotila na mobil, protože jsem si nezakoupila povolení k focení. Kvalita fotek tedy není nic moc. Celá tato část byla věnovaná historii spotřebičů v domácnosti a vybavení bytu. Byla to doslova pastva pro oči. Postupně jsem se historií propracovávala ke spotřebičům, které si pamatuji třeba z babiččina bytu nebo z chalupy.




Ve vitrínách jste mohli narazit na opravdové perly jako například elektrický rozprašovač parfému nebo historická cestovní kulma. Některé kousky vypadají skoro jako dětské hračky a spoustu z nich bych si i dnes klidně pořídila domů. Určitě na výstavu vyrazte, bylo zajímavé vidět běžné spotřebiče trochu z jiného úhlu :-)






Líbily se vám fotky? :-)

Mějte se krásně!
Alex

Žádné komentáře:

Okomentovat