sobota 13. února 2016

Time zones


Po nějaké době jsem opět vyrazila do Ikei a zaujala mě výzdoba části, kde se prodávají hodiny. Většinou jsme zvyklí na několik hodin vedle sebe zobrazující aktuální čas v různých časových zónách. V Ikei ale měli hodiny s popisky českých měst ukazující pořád stejný čas. Přišlo mi to dost vtipné a rozhodla jsem se nápad "obšlehnout".




Rovnou jsem tedy nakoupila tři budíky a polici na fotky. Po přelepování barových skříněk mi zůstala černá folie, písmenka tedy byla docela rychle zimprovizována. Že by byly zrovna symetrické se říct nedá, ale k takovéto drobné výzdobě postačující. Budu se opakovat, ale celé mi to připadá vtipné a při tvorbě jsem se pobavila. Teď ještě musím popřemýšlet, kam budíky umístím.






Máte doma hodiny s odlišnými časovými zónami? :-)

Mějte se krásně!
Alex

Žádné komentáře:

Okomentovat