úterý 19. dubna 2016

Thessaloniki room


Už je to pár týdnů, co jsme s Mužem navštívili Soluň. Až teď jsem ale narazila na fotky pokoje, kde jsme byli ubytovaní, a nemůžu se s vámi o ně nepodělit. Šlo o úplně jednoduchý hotelový pokoj, který mě zaujal několika detaily. 



Toto kovové zrcadlo mě zcela uchvátilo. Ať byla koroze úmyslná nebo ne, vypadalo to skvěle.


Není to roztomilé?



Natřený výklenek byl moc hezký detail. Pokud někdy budu mít příležitost tento nápad využít, určitě jej zrealizuju. 


Pamatujete na restauraci v tomto příspěvku? Stejně jako tam i zde můžete vidět využití pletiva na dekoracích. Je to náhoda, že jsem na to v Soluni narazila na dvou místech? Přijde mi to jako skvělý nápad! 





Bydlelo se nám hezky. Hotel byl v centru, všude jsme to měli pár kroků a navíc jsme navštívili i hotelové wellness centrum. S krásnými památkami a dobrým jídlem tak šlo o skvělou dovolenou. Pokud budete mít někdy možnost se v Soluni zastavit, určitě pár dní pobuďte :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat