středa 22. června 2016

Colorful summer joy




Léto se do nás obouvá krásným počasím a tak jsem se rozhodla ukázat vám dvě drobnosti, které mi v létě budou dělat radost - aspoň doufám :-D 



První je sada misek, které mám spojené s grilováním. Tady to je třeba trochu vysvětlit :-) Přesně tyto misky má maminka Mého muže u sebe na chalupě a používá je k různým účelům jako k marinování, na saláty, na dresink apod. Moc se mi líbily ty barvy a taky to, jak úžasně zapadají do sebe. (Taky vám připomínají takové ty dětské kelímky na hraní?) Taková maličkost, a jak potěší :D A protože moje nadšení bylo asi příliš okaté a vždycky jsem nad nimi přímo juchala, úžasná maminka-tchýně nám je koupila taky! Prostě bomba! Teď vždycky, když připravuju něco dobrého a používám tyhle misky, dostanu se do pohodové grilovací nálady, a je to super pocit :-) 



Druhá maličkost je nafukovací minibar. Ano, čtete správně :-D Jde o nafukovací hračku do vody. Do jejího středu lze dát led, po obvodu nastrkat kelímky a párty na vodě může začít. Protože máme s Mužem nafukovací člun a přijde nám super vyvalit se někde na jezeře a užívat si sluníčka, tohle nám přišlo hrozně vtipné a super! Bar je z Makra, ale lze jej sehnat i na internetu. Pokud rádi odpočíváte v bazénu nebo u řeky, pošlete mi fotky, jak si pití užíváte vy ;-) 


Žádné komentáře:

Okomentovat