středa 15. června 2016

Multifunction wallpaper



Určitě to znáte. I když se snažíte kupovat jen věci, které potřebujete, čas od času se stane, že si koupíte nějakou úplnou blbost. Já jsem si v prvním roce bydlení ve své garsonce koupila super vykrajovátka na vánoční cukroví. Byla úplně úžasná, samé neobvyklé tvary. Akorát že jsem neměla troubu a pečení vánočního cukroví tím pádem opravdu nehrozilo. No, stane se :-)



O to víc pak potěší, když si koupíte věc, o které ani nepředpokládáte, že ji využijete tak moc, jak to nakonec je. Tím se dostávám k roli tapety z Ikei, kterou jsem vyhrabala ve slevovém koutku za 49 Kč. Je skvětlounce modrošedá s plastickým vzorem a moc se mi zalíbila. Řekla jsem si, že se třeba bude hodit, a když ne, 49 korun mě nezabije. A světe div se, používám ji docela často na nejrůznější způsoby, takže se tento nákup opravdu vyplatil. Na fotkách vidíte, jak jsem se chystala použít ji jako podklad pod fotku do rámečku a jak jsem do ní zabalila dárek. 

Podařil se vám taky podobný kauf? 

Alex

Žádné komentáře:

Okomentovat