úterý 15. prosince 2015

Relax corner


Jak jsem řekla, v nové garsonce se mi příliš nelíbí stůl pod patrem. Ano, je vyrobený na míru a do interiéru zapadá. Neumím si ale představit, že by pod patrem někdo skutečně pracoval na zvýšeném stole a téměř barových židlích. Mám tedy v plánu prostor přetvořit na válecí/čtecí kutloch. Vždy jsem totiž chtěla relaxační místo, kde by bylo možné se oficiálně válet a nic nedělat. Nahrává tomu i to, že v onom prostoru pod patrem je knihovna, kterou postupně zaplňujeme. 

Na zem bych ráda položila koberec s vysokým vlasem a sedací vaky. Samozřejmě počítám se spoustou polštářků, lampou a stolkem. Vážně uvažuji o sklápěcím stolku, aby neubíral prostoru, když nebude potřeba. Jako perličku jsem si vyhlédla nafukovací zvířátka od Fatry. Jsou vyráběny podle původního retro Fatra designu a přijdou mi jak roztomilé, tak vtipné a šik. Co říkáte třeba na žirafu? 

Zdroj: hrackyfatra.cz

Jen je škoda, že z eshopu Fatra nelze nahrávat na Polyvore. Jinak by byla slečna žirafa přímo v úvodním wishlistu.

Co na žirafu a celkově čtecí koutek říkáte?

Alex

Žádné komentáře:

Okomentovat