čtvrtek 3. prosince 2015

The problem of boring tiles




Koupelna v mojí garsonce potřebovala nutně rekonstrukci. Od dob tuhého komunismu se s ní nic neprovedlo, vana neodtékala a občas do ni nateklo to, co vyteklo z umyvadla.S chutí jsem se tedy pustila do výběru obkladů. V moji miniaturní koupelně totiž nebylo příliš prostoru k manévrování a vymýšlení variant uspořádání. Jedinou zásadní změnou byla výměna vany za sprchový kout. 

Jediný problém tedy nastal ve chvíli, kdy jsem obhlédla nabídku obkladů. Všechno mi přišlo nudné. Asi je teď v módě mít jednobarevné, prudce elegantní koupelny bez kapky nápadu. Nejdříve mě to otrávilo. Když se podíváte na Pinterest, všechny trendy koupelny jednolité, hladké a chladné. (Viz horní koláž - vážně vám to připadá originální?) Pak mi to ale definovalo jasný požadavek, co chci já. Chci veselé kachličky!



Ano, to je ona! Moje pastelková koupelna... Na rovinu říkám, že sehnat tyto kachličky nebyla sranda. Děkuji za trpělivost kamarádce z koupelnového studia, která s neutrálním výrazem profesionála můj nápad schválila se slovy "No, proč ne." A ještě víc děkuji mému Muži. Kachličky s motivem pastelek již nebyly na skladě nikde v ČR. Se sekáčkem v ruce jsme střídavě já, Muž i kamarádka jezdili po studiích a odsekávali kachličky z expozičních tabulí se strachem, že je zlomíme. Byl to velmi vzrušující lov a musím říct, že ve všech studiích nás kupodivu přijali vřele. I se sekáčkem. 


Kachličky s pastelkami jsem sehnala pouze tři. I tak jsem mega šťastná, protože kromě vtipné koupelny k nim mám i příběh. Teď si zpětně říkám, že třetí pastelky nemusely být pod bojlerem, kde jsou dost schované, ale vpravo. Pozdě bycha honit. Řešení už mám v hlavě a můžete se na něj těšit. 

Alex

Žádné komentáře:

Okomentovat