středa 18. května 2016

Alcohol bouquet



Na sociálních sítích jsem si všimla, že roste obliba umělých květin z Aliexpressu. Je zajímavé, jak tyto trendy přichází ve vlnách. Úplně proti tomu nejsem, pro byty, kde nejste tak často, je to docela dobrý nápad, nemusíte kytici měnit každou chvíli. Jen se mi přišlo divné objednávat si přes internet kytky... Když jsem tedy narazila na tulipány v jedné čajovně, kde pracuje známý, hned jsem nakoupila :-) 



Už jste si asi všimli, že se mi líbí vše, co je vtipné - aspoň podle mého mínění. Přijde mi tudíž super jako vázu použít lahev od jiného alkoholu než od vína (protože to se dělá poměrně často). A tatranský čaj má tak úžasné lahve! Moc se mi líbí jejich design a černá je podle mě úplně nejkrásnější. Takže tadááá, váza je na světě :-D Tímto zdravím bratry Slováky!



Jak se vám líbí? :-)

Alex

Žádné komentáře:

Okomentovat