úterý 31. května 2016

Funny curtain story



Před týdnem se mi v jednom moravském Jysku podařilo ulovit pěkný hnědý závěs za 200 Kč. Měla jsem z něj velkou radost, protože podobný jsme s Mužem už dlouho hledali. Potřebujeme ho do pokoje pro hosty, který jste už měli příležitost vidět tady. Bohužel měli jen jeden, tak jsem se dnes vypravila do Jysku na Zličíně podívat se, jestli by náááhodou nebyl jeden tam. Bohužel mě nenapadlo vzít si s sebou ten první. 



U regálu se závěsy jsem zajásala, protože tam byl! Sice za 350 Kč, ale řekla jsem si, že Morava je holt chudý kraj a slevy jsou tam výraznější :-D Muži jsem poslala nadšenou zprávu, že jsem byla úspěšná, a pelášila jsem domů. 



Doma jsem zjistila, že se samozřejmě jedná o úplně jiný závěs :-D První byl kostičkovaný a druhý je pouze pruhovaný, jak vidíte z fotek. Pomyslela jsem si, jaká jsem trubka, že mi to nedošlo v obchodě. Ale víte co? Vracet ho nebudu. Jednak mi to připadá jako docela vtipný detail a dvak mám alespoň další historku. 

Co vy na to? Jste perfekcionisté a vrátili byste závěs? :-)

Alex

Žádné komentáře:

Okomentovat